teisipäev, 5. oktoober 2021

Puuhalust nõelapadjaks

Internetis ringi liikudes leiab vahepeal väga armsaid asju, mis kohe meeldima hakkavad ja mida tahaks proovida valmistada. Kuigi enamasti olen ma ise ka puidust osad valmistanud, siis sellel korral valmistas kastikese mulle minu mees. Puit kasti jaoks aga ei tulnud kauplusest vaid hoopis puuriidast. Esimese proovina valmistas ta kasti küljed männipuidust, kuid siis tuli mõte, et proovib teha lepast. Seda puud aga oli puuriidas küllaga ja nii saigi endale uue elu hoopis puuhalg.


Nagu juba mainitud, lõikas ta puuhalust pisikese prussi, millest omakorda tükid kasti äärteks ja põhjaks. Kokku sai kast liimitud tavalise pva liimiga. Kui kõik oli kenasti kokku liimitud lihvisin mina kõik küljed veelkord üle ja õlitasin linaõliga. 

Sisse õmblesin nelinurkse sisu. Selleks lõikasin välja kaks riidest tükki mõõtudega 8x8cm ja neli tükki mõõtudega 8x5cm. Esimesena õmblesin kokku madalamad küljed ja siis hakkasin juurde õmblema ülemist ja alumist osa. Kõigepealt õmblesin kinni ühe külje ja seejärel selle külje vastaskülje ning alles seejärel ülejäänud kaks külge. Alumisel osal jätsin ühel küljel sisse aga pisikese augu, millest sai töö ümber pöörata. Täitsin selle lambavilla täitega ja õmblesin kinni. Pistsin sisu karbikesse ja nõelapadi oligi valmis. 

Kommentaare ei ole:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...