reede, 18. jaanuar 2019

Mulinee hoiustamine


Kuna erinevaid käsitöötarbeid on väga palju ja ruum piiratud, tuleb alati mõelda, kuidas erinevaid asju hoiustada. Eriti olen tegelenud selle teemaga viimasel ajal, kuna plaan teha endale pisikene käsitöönurk ja tahaks, et seal oleks kõik kergesti leitav. Niisiis jagan teiega enda lahendusi erinevate vahendite hoiustamise kohta.


Hetkel siis teemaks mulineed. Juba ammu otsustasin, et kasutan DMC mulineesid. Kindlat põhjust selleks ei ole aga mulle meeldib, kui kõik sellised vahendid on ühe firma omad. Nii lihtsalt on kergem mustreid jälgida ja ei pea kasutama erinevaid asenduse tabeleid. 

Midagi keerulist mulineede hoiustamises ei olegi. Soetain DMC-le mõeldud karbi ja lisaks tellisin plastikust alused, mille peale mulinee kerida ja eraldi numbrite kleepsud, et ikka teaks, mis värviga tegu on. Kõige tüütum ongi vast mulineede esmane kerimine. Samas on nüüd hea ülevaade, millised värvid mul on ja mida vajadusel juurde vaja tellida on.

2 kommentaari:

Kreete Kakk ütles ...

Tere!
Kust see karp pärineb? Ma ise sain ühe Kunst ja Hobi galeriist, aga see hakkab täis saama ja ma ei leia Eestist kuskilt uut :(

Ly ütles ...

Soetasin samuti selle juba väga ammu. Isegi ei mäleta enam millisest kohast. Kui paned netis otsima DMC box tuleb aga mitu kohta (välismaalt) kust osta saab.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...