reede, 22. veebruar 2019

Templite ja lõiketerade hoiustamine


Templite ja lõiketerade hoiustamine on minu jaoks olnud juba pikalt suur mure. Olen proovinud erinevaid võimalusi nagu CD karpides hoiustamine või lamineeritud alusel hoiustamine. Tembeldanud erinevaid templeid vihikusse, et sealt vajadusel näha, mis mul olemas on. Need variandid ei ole mulle aga eriti sobinud. Nüüd lõpuks olen leidnud sellise lahendse, mis mulle meeldib ja mida julgen soovitada.

Kui ma saan mõne uue templi, teen läbipaistvast alusest, kus templid peal on, koopia. Lõikan selle välja, kleebin A4 paberile ja panen kilekaante vahele. Templid ise koos kaasas olnud alusega panen lukuga käivasse A4 suurusesse taskusse. Ka taskul on augud ning nii laon kõik templid kausta - pildiga leht ees ja templitega tasku selle järel. Templid ise on jaotatud teemade kaupa ja erinevates kaustades. Lukuga tasku on just seepärast hea, et sealt ei kuku pisikesed templid välja ja midagi ei kao ära. Kuna saan kõik kokku köita ühte kausta on mugav kausta lehitseda ja õiget templit otsida.

Lõiketerade hoiustamiseks ostsin samuti lukuga taskud aga pisemad ja sellised, kus ei ole auke. Lisaks ostsin A4 suurused magnetlehed, mis lõikasin omakorda kolmeks ja paigutasin lukuga taskutesse. Magnet hoiab lõiketerad ilusasti paigal ja loob hea ülevaate. Kõik lõiketerad, mis on seotud mõne templiga lisasin A4 lukuga taskusse. Ülejäänud jagasin samuti teemade järgi erinevat värvi taskutesse. Näiteks sildikeste kujulised lõiketerad on kollases taskus. Nii ei pea iga kord kõike taskuid läbi lappama kui midagi otsin. 
Niisiis sobib mulle selline säilitamine kõige rohkem. Kõik on ühes kohas ja mul on ülevaade, millised templid mul on. Miinuseks on sellisel ladustamisel vaid see, et tarvikud hoiustamiseks on küllaltki kallid. 

1 kommentaar:

Helen ütles ...

MIna kasutan ka neid lukuga taskuid. Ostsin need septembris Selverist, siis oli koolialguse kampaania ja taskud olid soodsamad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...