kolmapäev, 17. veebruar 2021

Raamat blogist vol 1


Olen erinevaid käsitööblogisid pidanud juba aastaid ja ka viimasel blogil on vanust juba mitu aastat. Ise käin mõnikord mõnda kindlat postitust vaatamas, kui tahan teha midagi sarnast ja enam päris täpselt ei mäleta, kuidas seda tehti. Ühel hetkel hakkas mul hirmus kahju, et kui blogiga midagi peaks juhtuma, siis mul endal ei olegi midagi peale piltide alles. Samas on ju iga postituse tegemiseks ja ka nende asjade valmistamiseks kõvasti vaeva nähtud. Nii valmis mõte, teha endale raamat minu blogis olevatest postitustest.


Raamatu koostamine võttis päris palju aega aga pigem just seepärast, et oli päris tüütu postitusi järjest raamatusse sättida. Iseenesest oli ju tekst ja pildid olemas. Kogu asi vajas vaid veidi kohendamist. Raamatu tegemiseks kasutasin Book Wright programmi. Valisin selle põhjusel, et Eestis tehakse küll palju fotoraamatuid aga mitte selliste tavaliste lehtedega raamatuid. Fotoraamat oleks aga liiga kalliks maksma läinud. Minu raamatus on 120 lehekülge ja sinna mahtusid ära kogu aasta tegemised.


Järgmise aasta raamatut ei julgenud varem tegema hakata, kui esimene raamat käes. Tahtsin näha raamatu kvaliteeti ja kuidas üldiselt tundub. Tundub aga nii hea, et kohe kindlasti hakkan nüüd kohe tegema 2020. aasta raamatut. Nii on mul tulevikus tore meenutada, mida teinud olen ja liskas sellele, et saan ise õpetuste järgi asju uuesti teha jäävad need õpetused raamatuna alles minu lastele.

1 kommentaar:

HõbeValge ütles ...

Niii lahe!!! :) Minul on ka blogist raamatu tegemine juba aastaid mõtetes, Sinu raamat annab mu mõtetele hoogu juurde. Aitäh! :) Aasta raamat on hea idee, miks mitte just sedasi teha. Igatahes - oled tubli! Sinu raamatut sirviks rõõmuga. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...