reede, 12. november 2021

Enda tehtud sildid


Kui avastasin enda jaoks sellise tehnika, olin sellest kohe vaimustuses. Esiteks mulle meeldib selliseid sildikesi erinevates töödes kasutada ja teiseks on ise tehes valikuvõimalus ikka väga suur. Ka töövahendeid ei lähe just ülearu palju vaja. 

Vaja läheb:
Alustada tuleb sellest, et sul on olemas kujundatud failid, mida soovid paelale kanda. Meeles peab pidama, et kogu tekst peab olema peegelpildis. Kui failid on olemas saad hakata koostama printimiseks faili. Mina kasutasin selleks tavalist Microsoft Word programmi. Pea ka meeles, et sa ei prindi tavalist paberit, vaid seadista printer paksema paberi seadetele.


Prindi kujundus välja ja lõika peenikesed ribad. Tuleb tõdeda, et silt jääb hiljem ilusam, kui katad ka valge osa termosiirdepaberiga. Just sellel põhjusel on minul faili kujundades jäätud valged tühimikud.


Säti lõigatud ribad paelale, kata küpsetuspaberiga ja kuumuta vastavalt paberi juhistele. Minul oli tarvis kuumutada 200 kraadini ja hoida 15 sekundit. Eemaldada kattekleebis ja kuumutada veel 10 sekundit. Nüüd ongi sildid paigaldamiseks valmis. 

5 kommentaari:

Susanna ütles ...

See postitus on nii huvitav, et kohe tellisin omale vahendid ja tahaks juba katsetada :)

Susanna ütles ...

Kuidas te nii selged pildid saite? mul ei tulnud nii ilusad

Ly ütles ...

Ma arvan, et esimese asjana võiks üle kontrollida printeri seaded. Panna, et prindiks hästi hea kvaliteediga. Teine tähelepanek on minu katsetustel see, et tuleb jõuga vajutada. Kui teete triikrauaga, siis ka seda ei tohi edasi-tagasi liigutada, vaid tuleb kohal hoida. Rohkem ei oska hetkel soovitusi anda. Kui on soov, võite mulle pildi saata, et saaks parema ülevaate ja äkki oskan siis veel midagi soovitada.

Unknown ütles ...

Tere.
Kas oskate öelda, kuidas antud trükk pesule vastu peab? Kas kulub kiirelt maha?
Vb tobe küsimus, aga kas termosiirde paberit saab kasutada ainult ühe korra? :)

Ly ütles ...

Kahjuks ei ole veel nii palju pesusid teinud, et teaks kaua vastu peab. Paberit ennast saab tõesti kasutada vaid ühe korra. Seal paberil on mingisugune kiht, mis kuumutamisel sulab riidele ning kaitseb ja hoiab kinni printeri värve.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...