pühapäev, 17. jaanuar 2021

Beebi tegevuskuubik


Üks väikene sell sai aastaseks ja mul oli tarvis kingitust. Juba ammu olin tahnud proovida teha sellist tegevuskuubikut ja nüüd oli selleks ka põhjus. 


Kogu vajaminev kangas, nöör ja pael oli mul kodus juba olemas. Nüüd oli vaid vaja välja mõelda kuidas kõik kokku panna. Alustuseks triikisin kõigile tükkidele taha liimiriide ja seejärel lõikasin välja 11 x 11 cm tükid. Kokku lõikasin 9 tükki, nendest 6 külje, 1 tasku ja 2 klapi tarvis. 


Iga külje kujundasin isemoodi. Näiteks sellele küljele õmblesin tasku, kuhu sisse saab pista närimisrõnga. Närimisrõngas käib kinni plastikust trukiga. 


Numbrite saamiseks tegin Cricut masina programmis faili ja lõikasin välja materjalile Everyday Iron-On. Triikraua abil said numbrid musta kanga külge sulatatud. Aastane numbritest küll veel aru ei saa aga selliseit pikeneb mänguasja kasutamise aeg ja numbreid saab talle hiljem tutvustada.


Pealmisele küljele kinnitasin tasku, mille siseküljel samuti Cricut masinaga tehtud kujundid. Tasku sees on krõbisev paber ja taskut saab samuti kinnitada trukiga


Lõvi joonistasin arvutis internetist saadud pildi eeskujul valmis ja paigaldasin valgele kangale samuti nagu olin teinud kujundite ja numbrite puhul. Lisaks erinevatele paeltele ja nööridele lisasin kahele kohale silikoonist pärleid. Ülemisele nurgale kinnitasin veel riputuskonksu, et mänguasja saaks vankri või mõne muu eseme külge kinnitada. Õmblesin kõik küljed omavahel masinaga kokku. Viimane külg jäi esialgu lahti. Kindlasti peab olema selleks külg, mille vahele midagi kinnitatud ei ole. Nii on lihtsam peitepistes seda hiljem kinni õmmelda. Täiteks sai mänguasi poroloni. Mul oli 5 cm paksune, niisiis lõikasin kaks 11 x 11 cm suurust tükki ja täitsin sellega mänguasja. Kahe tüki vahele pistsin veel ühe kõristi. Loodan, et pisike tunneb mänguasjast sama palju rõõmu, kui mina selle valmistamisest.

Kommentaare ei ole:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...